sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Rupisammakot, rupisammakot!

Sain omat Kupla-lapaseni valmiiksi. Liian kauan varastossa pyörineet Kosmos-kerät löysivät elämäntarkoituksensa. Niistä tuli täydelliset rupisammakot. Ja jotain muutakin aion Kosmoksista vielä neuloa, kera kuplien.


Lanka: Novita 7-veljestä musta, Marks & Kattens Kosmos, väri 1515
Puikot: 4


 Pikkusen väljät niistä tuli, alle mahtuu ohuet lapaset, mutta kuplakerroksissa käytetty paksumpi lanka pullistaa kuplia kivasti. Ohje löytyy siis Neulova Narttu-blogista.


Syksy hehkuu vielä hetken aikaa. Koittakaahan selvitä kellojen siirtämisen aiheuttamasta jetlagista.

4 kommenttia:

margsan kirjoitti...

Kaunis väriyhdistelmä näissä "kuplissa"!

Rouva Silmukkainen kirjoitti...

Juu itse olen enemmän kuin iloinen, että löysin näille... räänvihreille :D kerille järkevää käyttöä ja lopputulos on tosi kiva! Jostain alekorista ovat aikoinaan matkaan tarttuneet.

vilukissi kirjoitti...

Onpas ihananväriset kuplalapaset! Ihana nähdä juttuja, joita ei ole tehty tavallisella oikein nurin jne...(se on ainoa mitä minä osaan, en edes palmikkoa ole koskaan onnistunut tekemään, kerran kokeilin ja se apupuikko unohtui johonkin työhön, nurjalle puolle, voi hyvänen aika)

Rouva Silmukkainen kirjoitti...

Mä oon kyllä vähän yllättynyt, kun oon nähnyt sulla niin hienoja töitä, ne yhdet sateenkaaren väriset kämmekkäätkin! Mä en taas osaa sellaista neulosta ollenkaan enkä ole aiemmin nähnyt. Vai oliko ne tehty virkkaamalla? Joskus yksinkertainen onkin parasta. Olen edelleen surkea kirjoneuloja ja palmikotkin on vähän tervanjuontia, mutta pitsineuleet on mun juttu!! ♥